Bezoek - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maxime Roest - WaarBenJij.nu Bezoek - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maxime Roest - WaarBenJij.nu

Bezoek

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Maxime

21 Oktober 2016 | Curaçao, Curaçao

Hallo
Vandaag alweer mijn enerlaatste dag van mijn dolfijntherapie.
Binnen moest ik op verschillende ondergronden staan en lopen.
Daarna joepie ik mag weer zwemmen met Kanoa.
Xander ging samen met Olli snorkelen. En met Gabriella naar de vissen kijken.
Ik deed goed mijn de laatste 10 minuten van mijn therapie mochten papa en mama komen om foto's te maken en vooruitleg van oefeningen die we thuis moeten gaan oefenen om beter te kunnen gaan bewegen want ik moet nog heel veel gaan oefenen.
Er kwamen nog 2 mensen mee met papa en mama mee.
Eentje kende ik niet de andere was juf Astrid van school zij was ook in Curacao en wilde zo graag even kijken wat ik allemaal zo doe bij de therapie.
De andere was haar dochter.
Ze mochten ook bij het overleg zijn met Mathias en Martine.
Want dan kan de juf dit ook op school toepassen.
Xander kwam terug van de kidsclub en heeft de juf en haar dochter een rondleiding gegeven door het Sea Aquarium daarna gingen zij naar de dolfijnshow en wij naar de dolphin suites om wat te eten en te drinken.
En mijn broertje Xander moest nog even huiswerk maken.
Toen zijn we nog even naar Willemstad geweest.
Daarna lekker naar het strand.
En wie kwam ik daar weer tegen?
Precies juf Astrid die heeft nog lekker met mij gezwommen in de zee.
Xander kwam nog zijn vriend Cas tegen.
En die hebben ook lekker gezwommen.
Daarna heerlijk uiteten geweest bij caracasbaai bij restaurant de pier.
Heerlijk zalm gegeten met een heerlijk toetje.
Toen was het alweer heel laat snel douchen en naar me bed tot morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

In therapie bij Adeli

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2016

laatste dag

21 Oktober 2016

Bezoek

20 Oktober 2016

dag 8

19 Oktober 2016

de hele dag lol

18 Oktober 2016

varen en dolfijntherapie
Maxime

Actief sinds 18 Feb. 2011
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 20037

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: