dockdag dag 3 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maxime Roest - WaarBenJij.nu dockdag dag 3 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maxime Roest - WaarBenJij.nu

dockdag dag 3

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Maxime

13 Oktober 2016 | Curaçao, Curaçao

Hallo
Vandaag al weer dag 3
Mijn broertje Xander mocht vandaag meehelpen met de therapie.
Maxime gaat altijd eerst binnen oefenen Xander mocht ook daar de therapeuten helpen.
Daarna mocht hij mee op het dock hij gaf samen met dolfijntrainster Babette de instructies aan Kanoa als Maxime uit 2 foto's moest kiezen deed Xander dit ook helemaal trots was hij.
Maxime moest op het dock ook nog oefeningen doen ze werd aangemoedigd door Kanoa.
Ze moest namelijk op haar knieën zitten en dan proberen op te staan dit vindt ze heel moeilijk maar ze probeerde het wel heel goed iedereen was trots op haar.
Daarna heerlijk naar het strand geweest.
Maxime ging samen met mama zwemmen en daarna lekker chillen in het water.
Xander ging weer met Sammie spelen ze probeerden krabben te vangen maar deze krabben zijn veel sneller als in Nederland en laten zich dan ook niet zo makkelijk vangen.
Na het strand even heerlijk op ons balkon gezeten.
Daarna gegeten en lekker slapen.
Want morgen vroeg weer op.