Dag 5 vandaag zwemmen met Bonnie en Sammie - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maxime Roest - WaarBenJij.nu Dag 5 vandaag zwemmen met Bonnie en Sammie - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maxime Roest - WaarBenJij.nu

Dag 5 vandaag zwemmen met Bonnie en Sammie

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Maxime

15 Oktober 2016 | Curaçao, Curaçao

Hallo
Vanochtend kon ik lekker uitslapen want mijn therapeut moest zijn verblijfsvergunning verlengen
Tijdens het ontbijt begon het te regenen.
We zijn even naar Willemstad geweest gelopen over de pondjesbrug en bij het fort geweest.
Lekker een ijsje gegeten.
Was wel weer even leuk om alles te bekijken.
Ik had een rolstoel geleend want onze rolstoel past niet in onze huurauto.
Thuis lekker geluncht even lekker op het balkon gezeten.
En toen was het weer tijd om naar therapie te gaan.
Ik had een andere dolfijn Bonnie en haar zoontje Sammie was erbij.
Maxime heeft goed op het dock gewerkt met een cilinder bal.
Ze maakte veel geluid en was vrolijk
Nu lekker weekend vieren.
Zo meteen eten bij Hemingway en naar optreden van Aïsha kijken.
Fijne avond tot morgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

In therapie bij Adeli

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2016

laatste dag

21 Oktober 2016

Bezoek

20 Oktober 2016

dag 8

19 Oktober 2016

de hele dag lol

18 Oktober 2016

varen en dolfijntherapie
Maxime

Actief sinds 18 Feb. 2011
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 20035

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: