actieve zondag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maxime Roest - WaarBenJij.nu actieve zondag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maxime Roest - WaarBenJij.nu

actieve zondag

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Maxime

17 Oktober 2016 | Curaçao, Curaçao

Hallo
Vandaag had ik nog lekker een dagje vrij.
We zijn bij de struisvogel farm geweest dat vond ik harstikke leuk.
We zaten in een grote safari jeep met allemaal mensen en we kregen een rondleiding door de farm van een gids.
We hebben verschillende soorten struisvogels gezien en ook hele kleine baby struisvogels.
Ook zaten er 3 krokodillen in een hele grote vijver met een groot hek erom heen.
Mama en Xander hebben op een struisvogel ei gestaan.
Dat is zo sterk dat kan wel 200 kilo dragen ook hebben we de struisvogels gevoerd dat vond ik zo ontzettend leuk.
Daarna zijn we bij de jan thielbaai geweest.
Daar hebben we bij Zanzibar geluncht nog even over het strand gelopen.
Het was zo warm dat we lekker naar ons eigen strand zijn gegaan omdaar lekker te zwemmen.
Zodat ik weer goed uitgerust ben om aan mijn 2e week dolfijntherapie te beginnen