de hele dag lol - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maxime Roest - WaarBenJij.nu de hele dag lol - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maxime Roest - WaarBenJij.nu

de hele dag lol

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Maxime

19 Oktober 2016 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal
Hier ben ik weer.
Ik moet hier altijd wel vroeg op staan.
Maar als ik eenmaal wakker ben dan ben ik zoals altijd weer vrolijk.
Vanmorgen ging ik weer op het dock met de trap en waar ik goed kan oefenen met staan.
Mathias en Martine geven me steeds meer vertrouwen en ik vind het wel heel gezellig om met ze te werken.
Xander ging vandaag met de kidsclub snorkelen hij had een kogelvis en een mureen gezien.
Ook leert hij heel veel over de vissen en vertelt papa en mama en mij er veel over.
Even lekker wat gedronken en gegeten want hard werken maakt hongerig.
Xander moet dan altijd zijn huiswerk maken.
Toen Xander klaar was zijn we dit keer bij ons eigen zwembad gebleven.
Ik had reuze veel lol met Naomi Marcella en Iepie en Ellen.
Iepie en Ellen moesten vandaag alweer naar huis ik zal jullie missen goede terugreis.
Daarna had ik een proefles biofeedback maar dat is helaas nog te moeilijk voor mij ik moet dan als ze het zeggen mijn vingers strekken een vuistmaken en knijpen mijn arm op tillen ze kunnen dan de kracht van je spieren meten en deze gaan trainen.
Ik snap dit nog niet misschien over een paar jaar wel we gaan hard aan de slag.
Daarna zijn we nog even naar het zuikertuintje geweest een winkelcentrum.
Toen was het alweer tijd om te gaan eten douchen en naar bed.
Want ik ben echt doodmoe aan het einde van de dag tot morgen allemaal



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

In therapie bij Adeli

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2016

laatste dag

21 Oktober 2016

Bezoek

20 Oktober 2016

dag 8

19 Oktober 2016

de hele dag lol

18 Oktober 2016

varen en dolfijntherapie
Maxime

Actief sinds 18 Feb. 2011
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 20013

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: