laatste dag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maxime Roest - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maxime Roest - WaarBenJij.nu

laatste dag

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Maxime

23 Oktober 2016 | Curaçao, Curaçao

Hallo
Hier mijn laatste verslag van de dolfijntherapie.
Vanmorgen voor het laatste gewerkt met Mathias en Martine wat heb ik veelgeleerd en wat heb ik genoten van Kanoa.
Maar het is helaas alweer tijd om naar huis te gaan maar ik kom terug.
We gaan in ieder geval contact houden.
Daarna heb ik nog heerlijk genoten van het strand en de zon.
Wat ga ik dit missen.
In avond bij Hemingway nog genoten van Aïsha wat heb ik lekker gedanst.
En gegeten met Simone Mireille Milan en Cas.
Voor Tessa Marcella Simon Brenda Naomi (Fam Wiersma) was ook de tweede keer dolfijntherapie en de laatste avond wat heb hebben we genoten van jullie aanwezigheid jullie zijn een geweldige familie.
Maar aan alles komt een eind.
Tot ziens bij mijn volgende reis
Groetjes
Maxime

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

In therapie bij Adeli

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2016

laatste dag

21 Oktober 2016

Bezoek

20 Oktober 2016

dag 8

19 Oktober 2016

de hele dag lol

18 Oktober 2016

varen en dolfijntherapie
Maxime

Actief sinds 18 Feb. 2011
Verslag gelezen: 1363
Totaal aantal bezoekers 20028

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: