dag 2 dolfijntherapie - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maxime Roest - WaarBenJij.nu dag 2 dolfijntherapie - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maxime Roest - WaarBenJij.nu

dag 2 dolfijntherapie

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Maxime

12 Oktober 2016 | Curaçao, Curaçao

Hallo
Vanmorgen moest ik vroeg op snel ontbijten aankleden en naar de therapie.
Papa mama en Xander gaan altijd gezellig met me mee.
Xander doet mee met de broertjes en zusjes activiteiten.
Als ik therapie heb gaat hij allemaal leuke dingen doen.
Vandaag mocht hij de haaien voeren en had hij een zeester vastgehouden.
Mijn broertje is een echte bioloog.
Ik begin altijd binnen met mijn training.
Ik moet op staan kaarten sorteren en aan mijn therapeuten geven.
Daarna mocht ik weer met kanoa zwemmen.
Ik moest kiezen uit 2 foto's welk spelletje ik met de dolfijn mocht spelen.
Met de kaarten moet ik laten zien of ik echt een keuze kan maken .
Ook moest ik trap lopen dat vindt ik zo moeilijk maar Mathias en Martine helpen mij er heel goed mee.
Daarna was ik zo moe van de therapie even naar ons appartement.
Wat eten en drinken.
En dan even lekker naar het strand lekker dobberen in het water want het is hier heel erg warm.
Xander heeft weer een vriendinnetje waar hij mee zwemt en snorkelt Sammie heet ze.
Heerlijk zon zee en water mijn favorieten.
Daarna had papa afgesproken met zijn collega bij de caracasbaai.
We waren bij een leuk retaurantje aan het water.
We hebben wat gedronken maar geen collega van papa die was ergens anders vlak bij ons hotel in de auto die hebben we gehuurd en terug naar een resaurant en ja hoor daar was papa s collega wat gedronken even kletsen en toen naar de meeting met alle families die dolfijntherapie hebben en onze therapeuten was gezellig.
Daarna spaghetti gegeten douchen mama nog een verhasltje voorgelezen en lekker slapen tot morgen

  • 12 Oktober 2016 - 10:06

    Elly Duijndam:

    Maxime ik zie dat je heel erg je best doet bij de therapie en dat je ook goed de trap afloopt ga zo door ik vind het geweldig ook de foto van jouw therapie met de dolfijnen vind leuk veel pleziier met de dolfijnen en therapie ik blijf je volgen groetjes el en peter duijndam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

In therapie bij Adeli

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2016

laatste dag

21 Oktober 2016

Bezoek

20 Oktober 2016

dag 8

19 Oktober 2016

de hele dag lol

18 Oktober 2016

varen en dolfijntherapie
Maxime

Actief sinds 18 Feb. 2011
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 20044

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: