varen en dolfijntherapie - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maxime Roest - WaarBenJij.nu varen en dolfijntherapie - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maxime Roest - WaarBenJij.nu

varen en dolfijntherapie

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg Maxime

18 Oktober 2016 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,
Ik moest vanmorgen weer vroeg op was even wennen na een weekend vrij.
Maar na mijn ontbijt was ik er klaar voor.
Eerst binnen gewerkt daarna met Mathias en Martine naar het dock om
Met Kanoa te gaan zwemmen en leuke spelletjes te gaan doen.
Ik was vrolijk en deed goed mijn best.
Daar werd ik op het dock in een mat gerold om mijn hele lichaam beter te voelen zodat ik beter mijn lichaam ga voelen en dus beter kan gaan functioneren.
Hier wordt ik een stuk allerter van.
En het is beter voor mijn hersenen die gaan dan sneller dingen begrijpen.
Papa en mama moeten dit thuis ook gaan doen.
Na de therapie even lekker relaxen op de kamer is het lekker koel.
Mijn broertje Xander moet dan huiswerk maken.
Vanmiddag lekker pizza gegeten bij lions dive die was heerlijk.
Daarna lekker gezwommen in het zwembad papa had een band op geblazen ik had super veel lol met papa mama Xander en zijn vriendinnetjes Sammie en Femke.
We gingen wat vroeger weg want we gingen varen op de pelican.
Dat was heel gezellig met allemaal mensen van de dolfijntherapie.
We hebben hele mooie huizen van sterren gezien Nederlandse sterren maar ook het huis van Jennifer Lopez dat was wel gaaf om te zien.
In het donker terug over het water best wel spannend.
Thuis nog wat gegeten en nu lekker slapen truste iedereen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

In therapie bij Adeli

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2016

laatste dag

21 Oktober 2016

Bezoek

20 Oktober 2016

dag 8

19 Oktober 2016

de hele dag lol

18 Oktober 2016

varen en dolfijntherapie
Maxime

Actief sinds 18 Feb. 2011
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 20041

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: