dag 7 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van Maxime Roest - WaarBenJij.nu dag 7 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van Maxime Roest - WaarBenJij.nu

dag 7

Door: maximeroest

Blijf op de hoogte en volg Maxime

27 Februari 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Hallo,

Vandaag hebben we een rustdag gehad ik moet hier ook op zaterdag trainen.
Vandaag heb ik lekker buiten gespeeld in de speeltuin met Xander mijn broetje en ben ik met papa en mama wezen wandelen in het dorp.

Tot morgen
groetjes Maxime

  • 27 Februari 2011 - 22:27

    Frans En Corrie:

    Fijn dat je vrij was vandaag en lekker hebt kunnen spelen. Dat moet ook wel zo even ontspannen na zo'n drukke week. Morgen maar weer goed je best doen. De groetjes aan je ouders en broertje.
    Kusjes van Frans en Corrie

  • 28 Februari 2011 - 07:07

    Liek:

    Hallo maxime

    je zit alweer op de helft vandaag komen valerie haar vriendjes ook bij jou therapie volgen doe ze de groeten van mij.

    Ik zie op de foto dat het heel goed gaat ga zo door dan loop je straks zo de trap op en af dat scheelt mama weer tillen.
    MAXIME GA ZO DOOR EEN HELE DIKKE ZOEN VOOR JE ALLEMAAL
    GROETJES lIEK

  • 28 Februari 2011 - 07:22

    Lucca:

    Fijn dat jullie een dagje rustig aan hebben kunnen doen, vandaag weer fris er tegenaan. Succes deze laatste week!
    Groetjes,
    Lucca & fam.

  • 28 Februari 2011 - 08:52

    Annemiek Suijker:

    Hallo Maxime,

    Bedankt voor jullie nieuws! Ik zie dat je goed aan het oefenen bent op de foto's en dat je het naar je zin hebt.
    Het weekend is weer voorbij nu, dat was vast ook even lekker om bij te komen. Succes deze week!

    Groetjes, Annemiek

  • 28 Februari 2011 - 18:46

    Vief:

    Hoi Maxime,

    Wat leuk om over jouw vorderingen te lezen. Ik vind het heel knap dat je zo hard hebt getraind en zo vooruit bent gegaan. Fijn dat je het ook nog leuk vond en dat Xander en pappa en mamma ook een leuke vakantie hebben gehad. Lieverd, ik ben trots op je!!

    Dikke kus, Viviënne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Mijn eerste reis

In therapie bij Adeli

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2016

laatste dag

21 Oktober 2016

Bezoek

20 Oktober 2016

dag 8

19 Oktober 2016

de hele dag lol

18 Oktober 2016

varen en dolfijntherapie
Maxime

Actief sinds 18 Feb. 2011
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 20055

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: