dag8 week2 therapie - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van Maxime Roest - WaarBenJij.nu dag8 week2 therapie - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van Maxime Roest - WaarBenJij.nu

dag8 week2 therapie

Door: maximeroest

Blijf op de hoogte en volg Maxime

28 Februari 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Hallo lieve mensen,
Ik ben aan de tweede week begonnen.
Het was weer hard werken vandaag ik heb extra gewichten aan mijn benen gekregen omdat ik te snel loop. In de ochtend beginnen we hier altijd met koude en warme packingen dit is voor een betere doorbloeding van mijn spieren.Daarna word ik in mijn pak gehesen.Mijn therapeut Constantijn is erg streng voor mij maar rechtvaardig ik mag niet rennen van hem en ik moet netjes lopen en bij het trappen lopen moet ik zelf goed vasthouden aan de leuning en alles zo veel mogelijk zelf doen.Hij wil dat beste uit mij gehaald wordt.Wat mij veel moeite kost.Maar ik doe ook leuke dingen zoals staan op een wiebelplank en op de trilplaat daar bij krijg ik de slappe lach van.De Juffrouw van de logopedie was ook zeer tevreden met alle oefeningen die ik moest doen.
omdat ik best een zware therapie heb krijg ik ook dagelijks zuurstof door een slangetje onder mijn neus maar dat kriebelt in mijn neus dus iedere keer haal ik hem weg en dan begin ik te lachen.
Dat was het weer voor vandaag.
tot morgen
xxx Maxime

O ja oma een fijne verjaardag morgen.

  • 28 Februari 2011 - 20:40

    Opa En Oma:

    Hallo lievers,
    Dat was een zware dag voor Maxime,
    zo te lezen doet ze goed haar best.

    Zal morgen wel stil zijn zonder jullie.
    Aan het weer hier missen jullie niets,
    het hele weekend heeft het gestort regend.
    Maxime gaat zo verder.
    Allemaal een dikke knuffel
    Opa en oma


  • 01 Maart 2011 - 07:24

    Lucca:

    Jeetje wat heeft Maxime het druk zeg, het is veel intensiever dan we ons konden voorstellen. Heel fijn dat Maxime er toch zo vrolijk bij blijft. Groetjes allemaal!
    Fam. Klunder
    P.S. nu jullie de foto's er toch op krijgen... we willen er wel meer zien hoor!

  • 01 Maart 2011 - 15:52

    Sita:

    Hallo iedereen, en vooral maxime
    Hai Maxime je doet heel goed je best he. Knap kind hor.
    doe nathalie en peter en sander
    kus
    veel liefs van sita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Mijn eerste reis

In therapie bij Adeli

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2016

laatste dag

21 Oktober 2016

Bezoek

20 Oktober 2016

dag 8

19 Oktober 2016

de hele dag lol

18 Oktober 2016

varen en dolfijntherapie
Maxime

Actief sinds 18 Feb. 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 20056

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: