dag 13 week 2 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van Maxime Roest - WaarBenJij.nu dag 13 week 2 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van Maxime Roest - WaarBenJij.nu

dag 13 week 2

Door: maximeroest

Blijf op de hoogte en volg Maxime

05 Maart 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Hallo,

Vanochtend heb ik mijn laatste therapie dag gehad en ik heb een medaile en een diplome gekregen omdat deze twee weken zo goed mijn best heb gedaan.Daarna nog een laatste massage van 1 uur dat zal ik thuis heel erg missen want dat is super relaxt.Pappa is in die tussen tijd de auto aan het inpakken hij krijgt hoofd brekens wat er allemaal mee naar huis moet.maar gelukkig past alles in de auto en gaan we vanmiddag richting Neurenberg waar we een overnachting geboekt hebben. En we hopen dat we morgen niet te laat thuis zijn want ik moet maandag weer naar school.Onderweg zijn we nog bij de mc donalds wezen eten en dat vond ik zeer leuk.Het is rustig onderweg en het weer is goed.
Groetjes Maxime

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Mijn eerste reis

In therapie bij Adeli

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2016

laatste dag

21 Oktober 2016

Bezoek

20 Oktober 2016

dag 8

19 Oktober 2016

de hele dag lol

18 Oktober 2016

varen en dolfijntherapie
Maxime

Actief sinds 18 Feb. 2011
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 20057

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: