dag 12 week 2 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van Maxime Roest - WaarBenJij.nu dag 12 week 2 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van Maxime Roest - WaarBenJij.nu

dag 12 week 2

Door: maximeroest

Blijf op de hoogte en volg Maxime

04 Maart 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Hallo,

De sneeuw is weer weg en de zon schijnt weer.
Vandaag heb ik weer hard geoefend het is de eender laatste dag want hier hebben we ook gewoon de hele dag therapie op zaterdag maar omdat wij morgen weer naar huis gaan en 2 dagen moeten autorijden gaan we eerder weg en doe ik morgen alleen de training in het pak van 2 uur en de massage we vertrekken dan rond 12.00 richting Nurnberg in Duitsland.
De doktoren en therapeuten waren zeer te vreden over mij maar ik moet thuis heel hard gaan oefenen papa heeft allemaal oefeningen voor mij mee gekregen mijn spieren zijn in korte tijd sterker geworden en dat moet wel zo blijven.
Ik ga nu slapen want morgen wordt een lange dag.
groetjes Maxime

  • 04 Maart 2011 - 20:38

    Opa En Oma:

    Hallo allemaal.
    Morgen goede reis naar huis!!!
    Veel liefs opa en oma

  • 04 Maart 2011 - 20:40

    Vul Hier Je Naam In.:

    Vul hier je reactie in...

  • 05 Maart 2011 - 09:44

    Lucca:

    Goede reis naar huis en tot snel!
    Fam. Klunder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Mijn eerste reis

In therapie bij Adeli

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2016

laatste dag

21 Oktober 2016

Bezoek

20 Oktober 2016

dag 8

19 Oktober 2016

de hele dag lol

18 Oktober 2016

varen en dolfijntherapie
Maxime

Actief sinds 18 Feb. 2011
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 20060

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: