dag 9 week 2 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van Maxime Roest - WaarBenJij.nu dag 9 week 2 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van Maxime Roest - WaarBenJij.nu

dag 9 week 2

Door: maximeroest

Blijf op de hoogte en volg Maxime

01 Maart 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Hallo,
Daar ben ik weer
Oma van harte gefeliciteerd met je verjaardag jammer dat ik er niet bij kan zijn maar ik moet hard oefenen.
Vandaag kreeg pappa net als ik een massage dan kon hij ook even lekker ontspannen.Alleen pappa krijgt het maar een keer en ik lekker iedere dag.Verschil moet er zijn. De manueel therapeut heeft mijn schouders los gemaakt en ik kan nu makkelijker bewegen met mijn armen.
Toen we aan het lunchen waren zei Xander ola tegen een mevrouw waarop pappa hier op antwoorde we zitten hier niet in Spanje Xander en de vrouw antwoorde in het nederlands terug en Xander schrok zich een hoedje.
De Nederlanders zijn vrienden van Valerie mijn nichtje en ze zeiden dan ben jij Maxime we hebben al heel veel over je gehoord leuk om je eens te ontmoeten.Zij komen hier ook oefenen. Voor de rest gaat het steeds beter en ik ga iedere dag met veel plezier aan de slag.
Groetjes
Maxime




  • 01 Maart 2011 - 21:16

    Leen En Corrie Toet:

    Hallo Maxime wij zijn vrienden van je oma en opa Roest wij hebben elkaar weleens ontmoet bij je grootouders en wij vinden het heel fijn voor je dat je het fijn vindt met wat papa en mama met je doen geweldig dat je elke dag massage krijgt zodat je schouders beter gaan doe je de groetjes aan papa en mama van Leen en Corrie Toet en heel veel plezier met alles wat je aan het doen bent dag lieve meid

  • 02 Maart 2011 - 13:11

    Monique:

    Hoi Maxime, ik weet niet of je mijn berichtjes ontvangt, maar ik heb net de foto's bekeken, ziet er stoer uit allemaal. hebben jullie ook mooi weer. Hier schijnt heerlijke de zon. Vanavond moeten we werken met de verkiezingen, dan slaap jij lekker in je bedje. groetjes aan mamma!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Mijn eerste reis

In therapie bij Adeli

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2016

laatste dag

21 Oktober 2016

Bezoek

20 Oktober 2016

dag 8

19 Oktober 2016

de hele dag lol

18 Oktober 2016

varen en dolfijntherapie
Maxime

Actief sinds 18 Feb. 2011
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 20054

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: