dag 10 week 2 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van Maxime Roest - WaarBenJij.nu dag 10 week 2 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van Maxime Roest - WaarBenJij.nu

dag 10 week 2

Door: maximeroest

Blijf op de hoogte en volg Maxime

02 Maart 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Daar zijn we weer we zijn gelukkig over de heft heen.
Vandaag kwam mijn nieuwe vriendin Elena bij mij en Xander spelen ze komt uit Noorwegen en is samen met haar vader hier ze blijft hier 3 weken maar morgen komen haar moeder en broertje over.Elena heeft een hele mooie computer waar je mee kan praten die kwam ze aan ons laten zien.Ik heb hier ook nog tijd voor ontspanning en speel dan graag buiten. Want het lijkt wel lente hier.Vandaag heb ik bij de therapie met een been los op de trilplaat gestaan en dat is zeer moeilijk.
Bij logo ging het vandaag ook heel goed.

Mama moest eigenlijk vandaag werken ivm de verkiezingen maar heeft vrij gekregen voor mijn therapie ze wenst iedereen die vanavond en vannacht moet werken veel succes

groetjes allemaal
Maxime

  • 02 Maart 2011 - 21:17

    Opa En Oma:

    Hallo allemaal,
    Wij zijn blij met de nieuwe foto's.
    Maxime wat kan je goed alleen op de schommel zitten en je houd je zo goed vast. Zo te zien geniet je van het buiten -spelen.
    Wat goed dat je met een been op de trilplaat staat en dat je goed trappen- lopen oefent.
    Ga zo door lieverd.
    Nog een paar dagen.
    Veel liefs van opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Mijn eerste reis

In therapie bij Adeli

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2016

laatste dag

21 Oktober 2016

Bezoek

20 Oktober 2016

dag 8

19 Oktober 2016

de hele dag lol

18 Oktober 2016

varen en dolfijntherapie
Maxime

Actief sinds 18 Feb. 2011
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 20052

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: