dag 11 week 2 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van Maxime Roest - WaarBenJij.nu dag 11 week 2 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van Maxime Roest - WaarBenJij.nu

dag 11 week 2

Door: maximeroest

Blijf op de hoogte en volg Maxime

03 Maart 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Hallo,
Toen ik vanochtend op stond en naar buiten keek moest ik even knipperen met mijn ogen want alles was wit van de sneeuw.Vandaag hebben ze rustig met mij getraind basis oefeningen, en op de schommelplank gestaan, trappen gelopen enz enz.De dokter heeft mijn spieren gemeten en alles was goed en hij zei dat ik in een korte tijd sterker ben geworden.Vandaag had mamma een massage en dat vond ze heerlijk (ik heb dit lekker iedere dag).Vandaag had ik mijn laatste logo dag de mevrouw heeft mij wat tips meegegeven en hier mee ga ik hard aan de slag.Na de therapie ben ik nog even naar de winkel geweest om wat lekkers te halen voor alle mensen die mij geholpen hebben.
Dit was het weer voor vandaag en tot morgen.
Groetjes Maxime

• 03 Maart 2011 - 21:04

Opa En Oma:

Ja Maxime het zit er haast weer op.
    Wat fijn dat je spieren sterker zijn geworden, daar gaan wij thuis mee door.
    Al die regen die wij gehad hebben, is
    bij jullie als sneeuw gevallen. Hier schijnt nu de zon, met s'nachts een beetje vorst.
    Allemaal een dikke knuffel
    Opa en Oma